2. konferencija Fedor Rocco

Podsjetnik na drugu konferenciju

Komentari naših sudionika:

1. „Još uvijek slažem pozitivne dojmove (kao da je bilo jučer…) s Konferencije na kojoj sam s velikim zadovoljstvom nastojao doprinijeti općoj atmosferi i značaju svega što se događalo. Hvala svima koji su mi pomogli da taj doprinos bude kako je i zamišljen.“, Dr. sc. Nenad Vertovšek, Odjel za kroatistiku i slavistiku Sveučilište u Zadru

2. „Konferencija je bila izvanserijski dobro organizirana.“, Prof. emer. Igor Čatić, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje

3. „Ovim putem želim još jednom da zahvalim na prilici da sudjelujem u svojstvu autora na Drugoj međunarodnoj znanstveno-stručnoj konferenciji „Fedor Rocco“. Bilo mi je osobito zadovoljstvo biti deo tako značajne i impozantne skupine. „ Sonja Kokotović, Koordinator u kabinetu glavnog ravnatelja Javne medijske ustanove RTV Vojvodina

4.  „It was a great experience and I loved Zagreb. Here in Turkey, the event was all over the media.“

 "Conferences are an important part of knowledge sharing and feedback receiving. 2nd Fedor Rocco International Conference in Zagreb has been more than that for me. There, not only I have met some of the most interesting researchers on the subject of 'social aspects of digital technology', but also laid foundation for lasting co-operation on behalf of my İstanbul Aydın University and Zagreb University's Business School. I treasure my experience and fondly remember the friendship and warm welcome by colleagues and organizers of the event. I look forward to continue enriching my horizon by attending the future events like this one"., Dr. sc. Ahmet Sedat Aybar, Istanbul Aydin Sveučilište, partner VPŠZ

5. "Druga konferencija Fedor Rocco za mene je utjelovila perpetualno iskustvo: od prisustva proročanskom predavanju genijalnog Kevina Warwicka, preko iskoraka u nesputanu kreativnost doktora Ricarda Altimire, sve do predstavljanja poprilično raznolikih i elokventnih radova sudionika... Sve pobrojano već me privuklo narednom izdanju konferencije. Pošto je ljestvica tako visoko postavljena, to je događaj koji ne smijem propustiti!" , Vjekoslav Sekirica, izvanredni student 3. godine, VPŠZ

Konferencija se održala 18. ožujka 2016. godine u Zagrebu u Kongresnom centru hotela International.

TEMA KONFERENCIJE: “Život u digitalnom dobu: Društveni aspekti” (engl. Living in a Digital Age: Social aspects).

TEMATSKA PODRUČJA: marketing/komunikacije/suvremene ekonomske teme

U nastavku slijede podteme svakog modula:

MARKETING:
Ponašanje potrošača
Upravljanje markama
Istraživanje tržišta i marketinška metrika
Industrijski marketing i razvoj novih proizvoda
Digitalni marketing i društveni mediji
Marketinške inovacije i pametne tehnologije
Oglašavanje i crowdsourcing
Inovacije u obrazovanju iz područja marketinga
Marketing usluga
Umjetnost, kultura i kreativno razmišljanje u službi dizajna

KOMUNIKACIJE:
Korporativna komunikacija i upravljanje imidžem
Interna komunikacija i društveni mediji 
Krizno komuniciranje i odnosi s javnošću
Informacijski menadžment i mediji
Budućnost Interneta i umrežavanje
Uloga kreativnosti u medijskom sadržaju
Medijska pismenost
Tradicionalna i suvremena komunikacija – izazovi i mogućnosti
Izazovi novinarske profesije u digitalnom dobu
Virtualna stvarnost kao alat komunikacije                              

SUVREMENE EKONOMSKE TEME: 
Analiza globalnog poslovnog okruženja 
Socijalno poduzetništvo
Međukulturalne dimenzije u poslovanju
Turizam i ugostiteljstvo
Organizacijsko ponašanje i poslovna etika
Elektroničko poslovanje, poduzetnički menadžment i IT
Organizacijska teorija i strateški menadžment
Financijski menadžment i upravljanje rizicima
Korporativno upravljanje
DOP i održivi razvoj