5 stvari koje moraš znati o content marketingu

7. rujna 2018.
Želiš stvarati sadržaj ili samo znati prepoznati dobar komad u moru osrednjih? Prođi okom kroz retke ovog članka i prouči detalje o content marketingu koji će ti dobro doći.

1. Sadržaj je kralj

Digitalno doba poljuljalo je stolicu tradicionalnom marketingu. Zbog većeg fokusa na potrošača, njegove probleme i potrebe, sadržajni marketing je zasjeo na tron suvremenog marketinga. 

No, što je zapravo content marketing? To je strateški pristup marketingu s fokusom na stvaranje i distribuciju vrijednog, relevantnog i konzistentnog sadržaja. On privlači i zadržava publiku, a profit stvara potrošačevom akcijom. Tako sadržajni marketing hoda ruku pod ruku s relevantnim i korisnim sadržajem za publiku, sve kako bi im pomogao riješiti njihove probleme. Tako tvrtke koje koriste ovaj oblik marketinga obično ostvaruju znatno bolje rezultate.

2. Sadržaj ne izmišlja toplu vodu

Originalnost možda jest dio dobrog sadržaja, ali ne i njezina osnova. Dobar sadržaj prije svega mora nositi važnost. Preko 50% marketingaša koristi po nekoliko provjerenih izvora prilikom stvaranja sadržaja, baš kao i ti kad pišeš seminar. Informacije su tu da pomognu čitatelju, a ne da budu nešto novo i neprovjereno.

3. Različitih formata ima koliko ti srce poželi

Blog članak nije jedini format content marketinga. Tu možeš pronaći i podcaste, videe, infografiku, fotke pa čak i GIF-ove. Koje od ovih alata će tvrtka koristiti, ovisi o strategiji. Ponekad se dogodi da se testiranjem utvrdi kako pojedini format ne odgovara publici, iako se na prvu činilo tako. Ne brini, strategiju možeš prilagoditi publici i naknadno. Bitno je samo da sadržaj prolazi kod onih kojima je namijenjen.

4. Analizom do savršenstva

Znaš li da se samo 8% marketingaša, kad su u pitanju njihove aktivnosti u content marketingu, smatra uspješnima u praćenju povrata? Kako bi sadržaj radio svoj posao, dobro je pratiti osnovne metrike kao što su dijeljenja, traffic, stopu konverzija, leadove i učinkovitost tima. Tu će ti pomoći alati kao što su Google Analytics i SpyFu. Jednom kada se uhvatiš u koštac s analitikom, lakše ćeš pronaći put do pratiteljevog srca.

5. Trendovi se mijenjaju

Baš kao i u svim drugim područjima, trendovi se mijenjaju i za sadržajni marketing. Nešto što je prošle godine bilo fora, ove godine je lanjski snijeg. Ostani u toku! Prati stranice kao što su Content Marketing Institute, NewsCred Insights, Copyblogger i Buzzsumo. Tamo ćeš pronaći sve bitne informacije o tome kako unaprijediti svoj sadržaj, ali i koji su noviteti zanimljivi publici.