Od jeseni diplomski studij PVZG u novom ruhu

27. srpnja 2018.
Nakon temeljite revizije nastavnog plana i programa, specijalistički diplomski studij marketinga i komunikacija od jeseni dobiva nekoliko novih koelgija i novih izvođača, ali povećava se i količina praktikuma - za dvostruko

S novom akademskom godinom specijalistički diplomski studij marketinga i komunikacija na PVZGu ulazi u 4. godinu svog izvođenja. Na vrlo dinamičnom tržištu marketinga trendovi se prilično brzo mijenjaju pa je i naš diplomski studij doživio temeljitu reviziju, ažuriranje sadržaja i osvježenje u pogledu novih kolegija i izvođača.

Tijekom ljetnog semestra 2017/2018 provedena je revizija diplomskog studija koja je obuhvatila višestruko anketiranje studenata, fokus grupe i intervjue. Dobivena je vrijedna povratna sprega na temelju koje su formirane sve daljnje aktivnosti optimizacije nastavnog plana i programa.

Uz udvostručavanje praktikuma (od sada i na prvoj godini diplomskog studija), uvodimo nekoliko novih kolegija iz područja: content marketing i digitalni PR, analitika i optimizacija u digitalnom marketingu, pricing management (upravljanje cijenama). Uz nove kolegije, očekuje nas nekoliko novih izvođača na postojećim kolegijima.

Nastavni plan za akad. god. 2018/2019  biti će službeno predstavljen nakon sjednice Stručnog vijeća u rujnu 2018., a raspored za navedeni studij će biti dovršen do početka listopada 2018. Početak nastave kao i prošlih godina – u prvom tjednu studenog 2018.