Pozdrav iz Rovinja

2. listopada 2017.

Naslov bloga nije slučajno izabran, on nas vraća u doba kada se duhanska industrija prikriveno oglašavala, odnosno kada je Tvornica duhana Rovinj (TDR) distribuirala kampanju pod sloganom „Pozdrav iz Rovinja“ gdje su bili prikazani kadrovi iz cijele Hrvatske, pa i šire, da se zna kako nije propaganda namijenjena gradu Rovinju već cigaretama kojima je zakonom zabranjeno oglašavanje. No, izađemo li iz Lijepe Naše vidjet ćemo da je oglašavanje nikotinskih proizvoda nešto uobičajeno.

Grad koji je nekada bio sinonim za tvornicu duhana, a danas ga poistovjećujemo s elitnim turizmom i općenito elitizmom. Njegovo ime je Rovinj, a prezime Istra.

Razlog dolaska u Rovinj bio je najzabavniji weekend u godini – Weekend Media Festival, najveći regionalni festival takve vrste koji je slavio 10. rođendan. Moje kolege s Visoke poslovne škole Zagreb, ali prije svega prijatelji Horvatin K., Horžić V., Pišković M.M. i moja malenkost prijavili smo se ove godine za volontiranje na festivalu, gdje je ove godine bilo preko 40 volontera.

Definicija volontiranja glasila bi: „dobrovoljno ulaganje osobnog vremena, truda, znanja i vještina kojima se obavljaju usluge ili aktivnosti za dobrobit druge osobe ili za opću dobrobit, bez postojanja uvjeta isplate novčane nagrade ili potraživanja druge imovinske koristi za obavljeno volontiranje“.

Volontiranje je zapravo puno, puno više od ove definicije. Za nas to predstavlja druženje, rad, upoznavanje, širenje prijateljstava i kontakata, upoznavanje vlastitog sebe kroz razne zadatke i još štošta.

Naša draga šefica koja voli rad i ne voli glupa pitanja, Nina K., smjestila nas je u akreditacijski odjel, noćnu smjenu. Što to znači? To znači da „samo“ nekoliko tisuća ljudi dođe do nas i mi ih očitamo QR kodove ili upišemo njegovo ime koje piše na osobnoj, zatim im damo kotizaciju, čipiranu narukvicu bez koje nije moguće ući na festival i preko koje se stavlja novce za cugu i hranu, te vrlo popularne i omiljene goody bagove, odnosno Weekend torbe u kojima se nalazi promo materijal i knjiga o samom festivalu.  Naravno, te goody bagove je trebalo i napuniti promo materijalima koje smo punili večer prije festivala.

Festival je počeo. Noćna smjena kreće u 18 h i radi se sve do 3 ujutro. Pitate se dolaze li stvarno ljudi iza ponoći pokupiti svoje akreditacije. Odgovor je jednostavan: da.

U jednom trenutku je sve stalo. Ulazi ona. Sve oči uprte su u nju. Od svih mojih kolega odabere doći baš do mene. MENE! Da, da. Renata Sopek je došla za moj stol. Tražila je po torbi svoju osobnu, ali rekao sam joj: Renata, dobro znam tko ste vi. Zatim sam na njenu, (ponovit ću) na NJENU ruku stavio narukvicu i sve joj objasnio. Ona se zahvalila, simpatično nasmijala i otišla. I onda se sve vratilo u normalu.

Na akreditacijskom odjelu su se izmjenjivali ljudi, poznata i utjecajna imena, uglavnom su svi bili izuzetno simpatični i dobro raspoloženi.

Nakon smjene, volonteri idu direktno na party. Nakon partyja dolaze doma, budimo se na predavanja i sve ispočetka.

Zašto je Weekend zakon?

Jer je to mjesto gdje se skupe ljudi koje dugo nisi vidio, a dragi su ti, jer čuješ neke od najboljih svjetskih predavača i uber dobre paneliste (nadam se da se radio taxi neće naljutiti jer koristim tradicionalnu, arhaičnu hrvatsku riječ - uber), upoznaš hrpu novih ljudi i naravno super se zabaviš na partyjima i koncertima. Networking je nešto što se tamo, u svakom trenutku osjeća.

Panel N1 televizije: Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati

Panel: STEM, je t'aime: budućnost je već počela (govor Mate Rimca)

Dva dana proveo sam s Margi Goleš, studenticom komunikacijskih studija u Briselu, koju sam upoznao prije 2 godine preko Facebooka (ah, mi Milenijalci, Generacija Y, Mi ili kako nas već zvali). Margi je iskoristila priliku snimiti svoj novi vlog o našem provodu na jubilarnom desetom Weekend Media Festivalu.  

Na Weekendu se dodjeljuju najpoznatije marketinške nagrade za cijelu regiju Balcannes i SoMoBorac, a na slici možete vidjeti kako držim Balcannes Lava u vlasništvu jedne slovenske agencije.


Kakvo nam je bilo iskustvo volontiranja?
Fantastično! Ponavljamo.

Šaljemo pozdrave do iduće godine! ;)

Napisao: Filip Bunjevac, 3. godina, Manager marketinga