Specijalistički diplomski stručni studij Marketinga i komunikacija

Visoka poslovna škola Zagreb od 2015. godine provodi i specijalistički diplomski stručni studij Marketinga i komunikacija. Specijalistički diplomski stručni studij Marketing i komunikacije traje dvije godine, a završetkom studija stječe se 120 ECTS bodova. Studij se izvodi kao redoviti i izvanredni. 

Specijalistički diplomski stručni studij marketinga i komunikacija strukturiran je semestralno i ustrojava se u četiri semestra, odnosno dvije godine studija.

Studij je sadržajno strukturiran kroz obvezne i izborne sadržaje, odnosno obvezne i izborne predmete. Studijski program sastoji se od 14 obvezatnih i 10 izbornih kolegija, praktikuma i izrade diplomskog rada. Obvezni predmeti predstavljaju nužna znanja koja uvode studenta u znanstveno odnosno stručno područje marketinga i komunikacija, usmjeravaju ga ka upravljanju i stvaraju osnovu za stvaranje globalne vizije marketinške i komunikacijske strategije. Obvezni kolegiji čine 52% opterećenja studenta mjereno kroz ECTS bodove. 

UVJETI UPISA NA STUDIJ

Završen preddiplomski studij s ostvarenih najmanje 180 ECTS bodova ili viša stručna sprema izjednačena sa stručnim nazivom prvostupnik/ca.

TRAJANJE STUDIJA

Trajanje studija je 4 semestra (2 godine).

UKUPAN BROJ ECTS BODOVA

Ukupan broj ECTS bodova je 120.

AKADEMSKI/STRUČNI NAZIV

Završetkom studija stječe se stručni naziv Stručni/a specijalist/ica marketinga i komunikacija (struč.spec.oec.).